Uživajte Uz NAJbolji Izbor Filmova Na InterNetu!

PrijemLatest imagesZvezdan Forum - Za Svakoga Po Nešto...Registruj sePristupiTraži

DA BI MOGLI DA GLEDATE FILMOVE NA FORUMU MORATE DA BUDETE REGISTROVANI NA SAJTU vk.com Kliknite OVDE Da Se Registrujete. NAKON REGISTRACIJE ULOGUJTE SE TAMO I MOĆI ĆETE DA GLEDATE FILMOVE NA FORUMU

Delite | 

         Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971)

Share on Facebook
Autor
 Vaša Ocena:

Broj Jedan
Broj Jedan

Šef Grupe TNT
Šef Grupe TNT

Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Empty
Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Empty Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Empty Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Empty Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Empty Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Empty Srbija

Muški Ovan Pacov
Broj poruka : 5091
Poeni : 22754
Reputacija : 1688
Datum upisa : 08.09.2010
Datum rođenja : 03.04.1972
Godina : 51
Grad : Iz Selo
Zanimanje : Bivši Tonmajstor Bivše Zaječarske Timočke Televizije i Bivši Tonmajstor i Urednik Noćnog Programa BIG Radija - Bor

Počalji#1    Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) EmptyNed 31 Jul - 15:38:46Odgovori na poruku

Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Escape10

Nakon što u moru pred kalifornijskom obalom vojska pronađe ostatke nedavno prizemljenog svemirskog broda, iz plutajuće kapsule izađe tročlana postava sastavljena isključivo od majmuna. Uz zapovjednika, šimpanzu Corneliusa (R. McDowall), tu su njegova supruga Zira (K. Hunter) i majmun-naučnik, dr. Milo (S. Mineo). Dok njihov dolazak na Zemlju izaziva neopisivo zanimanje javnosti i medija, na mesto događaja ubrzo stignu naučnik, dr. Lewis Dixon (B. Dillman), i njegova koleginica Stephanie Branton (N. Trundy). Shvativši da imaju posla s naročito inteligentnim i razvijenim majmunima, Lewis i Stephanie se usprotive kad general Winthrop (H. Lauter) i njegov pomoćnik (M. Emmet Walsh) majmune žele da smeste u kavez s velikim orangutanom...

Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Downlo11

Kliknite Ovde Za Stream 2:

Anonymous
Gost

Gost

Počalji#2    Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) EmptyPon 23 Apr - 19:23:20Odgovori na poruku

Pogledati obavezno celi serijal Planeta majmuna ideja dobra skoro da je prihvatljiv ovakav kraj ako ne bude još delova

Broj Jedan
Broj Jedan

Šef Grupe TNT
Šef Grupe TNT

Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Empty Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Empty Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Empty Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Empty Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) Empty Srbija

Muški Ovan Pacov
Broj poruka : 5091
Poeni : 22754
Reputacija : 1688
Datum upisa : 08.09.2010
Datum rođenja : 03.04.1972
Godina : 51
Grad : Iz Selo
Zanimanje : Bivši Tonmajstor Bivše Zaječarske Timočke Televizije i Bivši Tonmajstor i Urednik Noćnog Programa BIG Radija - Bor

Počalji#3    Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) EmptyČet 24 Jul - 2:17:01Odgovori na poruku

Bump!

Stream 1: Blu-Ray Rip Very Happy

Sponsored content

Počalji#4    Bekstvo Sa Planete Majmuna (Escape from the Planet of the Apes) (1971) EmptyOdgovori na poruku

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh